7 Mayıs 2010 Cuma

YALANCI BAKLAVA TATLISI


Canınız baklava mı istedi? Yapamıyor musunuz? Kriz mi geldi:) Buyrun size baklavayı aratmayacak baklava tadında bir tatlı... Hem çok kolay, hem çok lezzetli...
Malum rejim, ben yiyemiyorum. Bari siz yapın doya doya afiyetle yiyin...:(



MALZEMELER


HAMURU İÇİN

  • 1 pk yumuşak margarin
  • 2 yumurta
  • 1 pk kabartma tozu
  • Aldığı kadar un
  • 1 su bard dövülmüş ceviz

ŞERBETİ İÇİN

  • 3 su bard toz şeker
  • 3 su bard su
  • Çeyrek limon

YAPILIŞI

Öncelikle şerbet malzemelerini tencereye alıp şerbet kaynatın. Soğuması için kenara alın.

Ceviz hariç hamur malzemeleriyle (unu kontrollü koyarak) kulak memesi kıvamında hamur yoğurun. Hamurdan portakal büyüklüğünde parçalar koparın. Oklavadan az daha kalın rulolar yapın. Ruloları dövülmüş cevize bulayın. Çapraz dilimleyip fırın tepsisine dizin. 175-180 C fırında pembeleşinceye kadar pişirin.

Ilık şerbeti ılık tatlıya dökün. Şerbeti içine çekmesini bekleyin. Servis edin. Afiyet olsun...

9 yorum:

balböcükleri dedi ki...

ellerine sağlık denenmesi gereken tarifler arasına girdi.

Hatay Sofrası dedi ki...

Yeni bloğunuz hayırlı olsun ama neden bana bir cevap verme gereği ve de sözünüzde durma gereği duymuyorsunuz anlamadım???Çok ayıp ediyorsunz gerçekten de...Ben sizin hediyenizde değilim benim hem mutfak robotum var arçelik tam takım hem de Arzum blendr setim var 3lü.Sizin vadettiiniz Simbunun Arzumu yani.İnsan kendi anne babasını her gün takip edip aramıyor gurbet elde yani.Sizimi hergün takip etmemi beklediniz anlamadım.Sanki size izleyici görünen herkes hergün sizi takip ediyor öylemi?İhtiyacım olduğu için değil ama merak ediyorum ne zaman sözünüzü yerine getireceksiniz???Ben bunu size sorunca sanki meraklısı gibi gözüküyorum ve karşınızdakini rencide ettiğinizin farkındasınız umarım.Gerçekten de ihtiyacım yok siz hediye edicem dediniz ama yapmıorsunuz onu merak ediyorum.ÜStelik mesajlarım da onay gerektirdiği için kale alıp yayınlamıyorsunuz bile çok ayıp yaptığınız gerçekten de...

Adsız dedi ki...

Ayyy ne güzell...
Mutlaka insallah birgün denicem:))

Ellerine saglik canim

hanife dedi ki...

tarifi aldım Allahn izniyle en kısa zamanda deniyeceğim sevgiler

umutluhayat dedi ki...

ohhhh nefis ama bizde diyetteyiz.ellerine sağlık canım

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Nefis gorunuyor, ellerine saglik!

Unknown dedi ki...

Canım kardeşim günaydın çok değişik ve leziz bir tarif denemem lazım.Şİmdiden anneler günün
kutlu olsun mutlu hafta sonları kocaman öptüm...

Leyla Poyraz dedi ki...

canım gerçekten harika bir tatlı..inşallah en kısa zamanda deneyeceğim..yapınca haberdar edrim..sevgilerimi bırakıyorum...

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım denemeye deyer

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin