2 Temmuz 2010 Cuma

YOĞURTLU SEMİZOTU SALATASI



Arkadaşlarıma hazırladığım ikramların yanında birde semizotu salatası yapmıştım. Eminim bu basit ama lezzetli salatayı bir çoğunuz biliyordur. Bilmeyenler için bende yayınlamak istedim...



MALZEMELER



  • 1 demet semizotu


  • 1 büyük diş sarımsak (ezilmiş yada minik doğranmış)


  • 1 kase yoğurt (koyu kıvamlı)


  • 2-3 yemek kaşığı mayonez (koymak zorunda değilsiniz)


  • Tuz


YAPILIŞI


Semizotları temizlenir. Elde istenilen büyüklükte parçalanır. Öte yanda sarımsak, tuz, mayonez ve yoğurt çırpılır. Semiz otları ilave edilip karıştırılır. Servis edilir. Afiyet olsun...


4 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Böyle hafif ama lezzetli tarifleri çok seviyorum. Eline sağlık canım...

umutluhayat dedi ki...

bende bugün tazecik semizotu aldım,niyetim salata yapmak.ellerine sağlık

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

salata olsun da neli olursa olsun fark etmez ben de...
Nefis görünüyor ellerıne sağlık.

ebru dedi ki...

yoğurtlu semizotu sıcak yaz günlerinde harika bir tercih ellerinize sağlık....

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin