24 Aralık 2012 Pazartesi

.......

Merhaba...
Uzun zaman oldu yazmayalı yine. Bu yıl "Allah hayırlara çevirsin" hastalıklar peşimizi bırakmadı. Ben yaşadığım ciddi hastalıktan çıkmadan annem rahatsızlandı. 2,5 ay süren tetkikler, tahliller, filmler sonucunda teşhis kondu. Malesef annem meme kanseri. Bir yanım çok üzgün canımın içi annem herşeyim hiç kıyamıyorum ona, bir yanım ümit etmekten vazgeçmiyor. İnş tüm bu olumsuzluklardan kurtulup sağlıklı günlere merhaba diyeceğiz en kısa zamanda. Sizlerde dualarınızı eksik etmeyin olur mu?
Allah'ım, tüm hastalara acil şifalar nasip etsin, sevdiklerimizi bize bağışlasın, onların acısını göstermesin...
Sevgiler...

8 yorum:

istebudurhayat dedi ki...

canım allah şifalar versin o dediğin tetkiklerle bizde uğraşıyoruz şu aralar görüşelim tekrar

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun.Allah acil şifalar versin.
Nurhayat

Adsız dedi ki...

Sevgili Nuralp;
RABBIM yardımcın olsun sabırlar versin.
Dualarım sizinle umarım derdini veren RABBIM dermanını da kısa zaman da verir..
Kolay değildir içinde bulundugun durum bilirim içinde ne girdaplar oluşuyordur lakin sabırlı her şeyin ilaçıdır.
Canım..umarım yaşam da her şey istediğin gibi olur.
Sevdiklerinle sağlıklı huzur lu mutlu yarınlar seninle olsun.
Sımsıcak sevgiler..
sevdalitatlar => SeViL :...

Blogumu kapatdım lakin sevgili doatlarımdan kopmadım .İyi haberlerini beklıyor olacagım.

Unknown dedi ki...

Canım Rabbim anneciğine şifalar versin inşallah moral çok öenmli atlatacaktır hayırlısıyla öpüyorum.

Ferkay dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım, annene acil şifalar diliyorum..

Adsız dedi ki...

Excellent post! We arе linkіng to this ρarticularly great агtіcle on our sіte.
Keep up the great writіng.

Αlѕo vіsit mу web-sіte pregnancy pillow
Feel free to visit my web page lose post pregnancy belly fat

Adsız dedi ki...

Нi my loveԁ one! I ωіѕh to say thаt this
агticle iѕ amazing, nice wrіtten аnd come
with almost all іmpοгtant іnfos.
Ι woulԁ liκe tο see
more posts like this .

Feеl free to surf tο my page; Plugin For Blogs

Adsız dedi ki...

Do you have any vіdeo οf thаt? I'd want to find out more details.

my blog - SEOPressor V5

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin