31 Mart 2009 Salı

AĞLAYAN PASTA

AĞLAMA PASTA YAZIK SANA.... :))))
BU PASTA BUNALIM ZAMANLARIMA KURTARICIM OLMUŞTUR HEP. İŞTAHLI VE TATLIYI ÖZELLİKLE BU TÜR TATLILARI ÇOK SEVEN BİRİ OLARAK YAPIYORUM Bİ GÜZEL OTURUP YİYORUM. O AĞLIYO BEN YİYORUM :))))
TARİFE GELİNCE....
MALZEMELER:
KEK İÇİN:
  • 3 YUMURTA
  • 3 FİNCAN ŞEKER
  • 1 FİNCAN SÜT
  • 3 FİNCAN UN
  • 1 PK KAKAO
  • 1 PK KABARTMA TOZU
  • 1 SU BARDAĞI SOĞUK ŞEKERLİ SÜT
ÜZERİNE:
  • 1 PK KREM ŞANTİ
  • 1 SU BARDAĞI SÜT
  • 1 PK ÇİKOLATA SOSU
  • 2,5 BARDAK SÜT
YAPILIŞI
YUMURTALAR ŞEKERLE ÇIRPILIR. SÜT İLAVE EDİLİR. UN KAKAO VE KABARTMA TOZU İLAVE EDİLİR. 180 C FIRINDA KAPAĞI AÇMADAN 25 DK PİŞİRİLİR. KEK PİŞERKEN ÇİKOLATA SOSU VE KREM ŞANTİ AYRI AYRI HAZIRLANIR. PİŞEN KEK SICAKKEN SÜT İLE ISLATILIR. SOĞUYUNCA KREM ŞANTİ SÜRÜLÜR. ÜZERİNE ÇİKOLATA SOSU DÖKÜLÜR. DİLİMLENİR VE AFİYETLE YENİR... :)))

4 yorum:

beyhan dedi ki...

hııımmmmmmmmmmmm öğlen çayın yanına 2 3 porsiyon alabilir miyim nurcan hanımcım:) çok güzel olmuş elerine sağlık canımcım

nuralp dedi ki...

BEYHAN TEPSİ SENİN OLSUN 2-3 PORSİYON NE DEMEK.. ASLINDA SANA BU SİTELERE GELMEK YASAK OLMALI AMA SENDEN BAŞKADA YORUM YAZAN ZİYARETÇİM YOK KANIMCA:((( EN İİSİ SEN HEP GEL BEN SANA KARGOYLA YOLLAYIM BUNLARI. ELİNE GEÇTİĞİNDEKİ HALİ NOLUR ONU BİLMEM TABİ:))) BOL BOL YE Kİ BANA YETİŞ... (hahaha)

birsence dedi ki...

ben varım nuralpciğim:) pasta harika benim favorim geerçketen ama yapınca 2 dilim yiyiyorum diye yapmamaya çalışıyorum çok sık....bu arada beyhana kota koymak şart:))

nuralp dedi ki...

nee 2 dilimmi?? hiii ne diyosun birsen ben koca tepsiyi götürüyorum :))) bir seferde değil tabi ama çok yiyorum bende. genelde bunalım zamanlarımın pastası bu(tavsiye ederim sen ağlıcana o ağlasın seni mutluluk hormonuna boğsun sende mutlu mutlu ye)nasılım???... öpt canımcım
not: oğluşta bende rahatsısız bugünlerde nete vakit ayıramıyorum. en kısa zamanda uğrucam sana.. öpt

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin