28 Haziran 2010 Pazartesi

ÇAY SAATİ İKRAMLARI

Uzun bir ara verdiğimin, hatta bloğumu açtığımdan bu yana bu kadar uzun bir ara vermediğimin farkındayım. Net problemleri, oğluşun hastalığı derken pc başına oturmaya oturmaya uzaklaştım sanırım. Gözden ırak gönülden de ırak oldumu bilmiyorum ama, bundan sonra elimden geldiğince bu kadar ara vermemeye çalışacağım...
Dönüşümü, arkadaş toplantım için yaptığım lezzetleri paylaşarak gerçekleştirmek istedim...


MENÜDE OLANLAR...

  • Bohça böreği (tarifi burada)
  • Sandal böreği
  • Hamuru peynirli poğça
  • Porsiyonluk kumpirler
  • Porsiyonluk yaşpastalar
  • Karpuz kurabiye
Tarifleri teker teker yayınlayacağım....

2 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Hepsi de ayrı güzellıkde..
Ellerıne sağlık merakla beklıyor olacagım tarıfleri..

Defne Kızın Anası dedi ki...

CANIM ARKADAŞIM SENİ ÇOK ÖZLEDİK. YOKLUĞUN GERÇEKTEN FARKEDİLİYOR. BİR DAHA BÖYLE BIRAKIP GİTME BİZİ.

MENÜYE GELİNCE ORDA OLUP BUNLARI YİYEMEDİĞİM İÇİN ÇOK ŞANSIZ BULUYORUM KENDİMİ. HEPSİ BİRBİRİNDEN HARİKA. ELLERİNE SAĞLIK.

ALPİŞİME BÜYÜKGEÇMİŞ OLSUN.

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin