17 Mayıs 2011 Salı

BONİBONLU KURABİYE

Yine çooook eskilerden :) Nostalji şarkı radyo yayınlarına döndü :) İnanın ne zaman yaptığımı hatırlamıyorum bile:) Yayınlamasam mı diye düşündüm bi, ama çocuklar için değişik hoş sunumlu bir kurabiye olduğu için yayınlamaya karar verdim. Sizde çocuklarınızı mutlu edecek şeyler yapmayı seviyorsanız bu tarif tam size göre... Buyrun...



MALZEMELER


  • 1 pk yumuşak margarin

  • 1 su bard pudra şekeri

  • 1 su bard mısır nişastası

  • 1 yumurta

  • 1 pk vanilya

  • Yarım paket kabartma tozu

  • Aldığı kadar un



  • Üzeri için bonibon çikolata


YAPILIŞI


Un hariç diğer malzemeleri bir kaba alıp hamur yoğurmaya başlıyoruz. Yavaş yavaş un ilavesiyle ele yapışmayan kulak memesi kıvamında bir hamur yoğuruyoruz.


Hamurumuzu merdane yardımıyla açıp istediğimiz kalıplarla kesiyoruz. Kestiğimiz kurabiyelerimizi yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine diziyoruz. Üzerine dilediğimiz gibi bonibon çikolataları yerleştirip 180 C kızgın fırında pişiriyoruz. Soğuduktan sonra tepsiden alıp servis ediyoruz.


Not: Sizde benim yaptığım gibi çubuklu yapmak isterseniz, hamuru 1 cm kalınlığında açıp kurabiye kalıplarıyla kestikten sonra çöp şiş takıp yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yerleştirin. Üzerine bonibonları yerleştirip 180 C fırında pişirin. Soğuyunca tepsiden alın ve servis edin...



1 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

hahhahahah:)
canımm ellerine sağlık geç olsun güç olmasın boşver:)
öpüyorum çok:)

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin