30 Nisan 2009 Perşembe

PORSİYONLUK YAŞPASTA

OĞLUŞUM İÇİN YAPTIĞIM BİR PASTA DAHA... BEN YEMEDİM :(( AMA YİYENLER ÇOK BEĞENDİLER... DEĞİŞİKLİK OLSUN DİYE BU ŞEKİLDE PORSİYONLUK YAPIP SİZEDE DEĞİŞİK BİR FİKİR VERMEK İSTEDİM...
KEKİNİ ISPANAKLI KEK TARİFİNDEN YAPTIM. ÜZERİNDEKİ ISPANAKLAR ÇİLEĞİN ALTINDA BİR ÇİMEN GÖRÜNTÜSÜ OLUŞTURDU:)) BU ŞEKİL PASTAYI, YAŞPASTA TARİFLERİMDEKİ PANDİSPANYADAN VEYA BENİM YAPTIĞIM GİBİ ISPANAKLI YAŞPASTA TARİFİNDEKİ KEKTEN YAPARAK UYGULAYABİLİRSİNİZ. SÜSLEMELERDE DEĞİŞİK MEYVELER KULLANIRIM GENELDE AMA BU SEFER SADE ÇİLEK KULLANDIM. SİZİN ARZUNUZA KALMIŞ İSTEDİĞİNİZ GİBİ SÜSLEYEBİLİRSİNİZ.
MALZEMELERİ YAZMIYORUM. ÇÜNKÜ ISPANAKLI YAŞPASTA TARİFİYLE AYNI MALZEMELER YANLIZCA YAPILIŞ AŞAMALARI DEĞİŞİK. GELELİM YAPILIŞINA...

YAPILIŞI
KEKİMİZİN HAMURUNU HAZIRLAYIP BÜYÜK FIRIN TEPSİSİNE YAĞLAYIP YADA YAĞLI KAĞIT KOYUP DÖKÜYORUZ. 180 C FIRINDA 15 DK KADAR PİŞİRİYORUZ. PİŞİNCE İLK SICAKLIĞI ÇIKINCA KEKİMİZİ İKİYE KATLAYIP KATLADIĞIMIZ YERDEN KESİYORUZ. İKİ KATIMIZ OLUŞUYOR. KENARLARINI SÜSLEME AMACIYLA ÇIKARIYORUZ. DAHA SONRA KEKİMİZİ PORSİYONLUK OLARAK KÜÇÜK KARELERE BÖLÜYORUZ. İKİ KATIN ARASINA HAZIRLADIĞIMIZ KREMAMIZI SÜRÜYORUZ. DİLEDİĞİMİZ MEYVELERDEN KOYUP İKİNCİ KATI KAPATIYORUZ. ETRAFINIDA KREMAYLA KAPADIKTAN SONRA KEKİMİZİN (AYIRDIĞIMIZ) KENAR KISIMLARINI TOZ HALİNE GETİRİP SÜSLÜYORUZ. ÜZERİNİ DİLEDİĞİNİZ MEYVELERLE SÜSLÜYORUZ. DOLAPTA DİNLENDİRİP SERVİS EDİYORUZ... AFİYET OLSUN...

6 yorum:

beyhan dedi ki...

çoook güzel eline sağlık nurciii.tadı hakkında zaten yorum yapmıyorum ama görüntüde süper.

nuralp dedi ki...

beyan oh bee sonunda sana bir görüntü beğendirebildim :)) sağolasın akedeşim...

inci dedi ki...

ayy allahımmm
kısım senin bloğa bakıyorum ve birden canavara dönüşüyorum eve gidince mutfaktan çıkamıyorum ayy ellerine sağlık mükemmel

özge'nin sepeti dedi ki...

ne şanslı oğullar var :)

çok güzel bir sunum hazırlamışsın ayrıca nuralp ablacım fotoğraf da süper çıkmış (yeniledin mi makineyi yoksa)

nuralp dedi ki...

inci teşekkür ederim canım. seninde ellerine sağlık... mutfak iyidir stres attırır insana :)) helede yaptıklarını yiyebiliyosan :))

nuralp dedi ki...

özgecim teşekkür ederim :))

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin