23 Temmuz 2011 Cumartesi

ÇAY MENÜSÜ

Yine uzun bir zaman geçmiş... Ne oldu bilmiyorum ama çoğu blogger arkadaşlarımda gördüğüm rehavet benim üzerimde de var ve gitmiyor:) Evet yoğunum fırsatım olmuyor çoğu zaman, ama itiraf etmeliyim bazende elim gitmiyor tarif eklemeye. Hatta bu aralarda yemeğe ve çaya misafirlerim olmasına rağmen fotoğraf çekmeyi bile akıl etmiyorum:) Ama bloğumdan uzaklaşmamak için inatlaşıyorum:) Arada sırada da olsa gelip bir şeyler ekleyip gidiyorum:) Umarım bu rehavet dolu günleri geride bırakırım.






Bu gördüğünüz tabaktaki lezzetleri, geçenlerde ağarladığım, çok sevdiğim okul arkadaşlarım için yaptım. Önceden olsa tek tek fotoğraflardım herşeyi, ama o gün yine fotoğraf çekmeyi unutunca, kızların arasında el değmemiş bir tabağı bulup fotoğraf çekmiştim:) Fotoğraftan çok şey beklemeyin diye belirtmek istedim.:)






"Misafirlerime çay saati için neler yapılabilirim?" diye araştırma içindeyseniz size fikir vereceğini umuyorum. (Daha önce tarifini yayınladıklarımı değişik renkte yazıyorum. Üzerine tıklarsanız tarifine ulaşabilirsiniz) İşte menüm:










0 yorum:

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin