24 Kasım 2010 Çarşamba

GECİKMİŞ MİM VE ÖDÜL YAZISI

Blog toplantısında Bursalı blogcular arasında tanıştığım Emel arkadaşımız beni mimlemiş. Tabi uzun zaman önce:)


Mimin konusu garip alışkanlıklarınız veya yapamadıklarınızı 7 maddede açıklayın...


  • Misafir ağarlamayı severim. Misafirim geleceği zaman hep "bu sefer çok fazla bişey yapmıcam" deyip her seferinde çok şey yaparım:)
  • Uğraşmalı işleri severim. Yaptığım herşeyde (el işi, yemek vb) kendimden bişeyler uydurmayı yada eklemeyi severim. (çoğu kişiye bu huyum garip geliyor:))
  • Evin temiz halini ve temizlik kokusunu çok severim. Temizlik yaparken, evin temizliğini bitirdiğim kısımların kapısını açıp açıp bakıp mutlu olurum:)
  • Çabuk sinirlenen biriyim. Sinirlenmemem gereken yerlerde sakin durmayı başaramam. Kimseye bişey diyemediğim yerlerde sinirden ellerim titrer.:)
  • Takıntılarım vardır. Bişey olması gerektiği gibi olmassa stres yaparım.
  • Kararsızım.
  • Kapalı alanlardan ve yüksekten korkarım...

Ay ne zormuş insanın kendi hakkında yorum yapması...:) Bende bu mimi beni takip eden herkesle paylaşıyorum. Cevaplamak isteyenlere kolay gelsin...:)


Birde kırmızı ruj bloğundan bu ödülü almışım. Kendisine teşekkkür ediyorum. Bu ödülü 15 kişiyle paylaşmam gerekiyormuş ama zamansızlıktan kendisinden af diliyorum ve ödülümü tüm takipçilerimle paylaşıyorum...:)

1 yorum:

hanife dedi ki...

hangimiz sinirli değilizki bende temizlik yaptıktan evin çabuk dağılmasına sinirlenenlerdenim sevgiler

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin