6 Ocak 2010 Çarşamba

BEYHAN'DA AKŞAM YEMEĞİ


ARKADAŞIM BEYHAN'A GİDİŞİMİZ ÖYLE TELAŞELİ ÖYLE ANİ OLDU Kİ O TELAŞEM SANIRIM ORDA DA DEVAM ETTİ. O YÜZDEN (NE YAZIKKİ) FOTOĞRAF MAKİNEM YANIMDA OLMASINA RAĞMEN, FOTOĞRAFLAMAYI UNUTTUĞUM ÖYLE ÇOK ŞEY VARKİ... NEFİS KAHVALTI SOFRALARI... ÇAY SAATİ LEZZETLERİ... VE BU GÜZEL MASADA YEDİĞİMİZ AKŞAM YEMEĞİ YEMEKLERİ...


HERŞEY İÇİN TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM CANIM ARKADAŞIMA VE EŞİNE... BU ARADA BUGÜN BEYHAN'IN AMCASI TOPRAĞA VERİLDİ. BURDANDA TEKRAR BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM KENDİSİNE...

MUMLARA DİKKATİNİZİ ÇEKERİM:)) BENİM BİRİCİK ARKADAŞIM BALIK BURCUNUN ROMANTİZMİNİ BİZLEREDE YAŞATTI...

MENÜDE NELER Mİ VARDI?

DOMATES ÇORBA
ZEYTİNYAĞLI BARBUNYA
ZEYTİNYAĞLI YAPRAK SARMASI
RUS SALATASI
KÖZLENMİŞ BİBER TURŞUSU
YEŞİL SALATA
KUZU KAVURMA
ŞEHRİYELİ PİLAV
BAKLAVA...

HIMMMM HEPSİ NEFİSTİ...

8 yorum:

beyhan dedi ki...

ah arkadaşım sana daha güzel masalar hazırlamak isterdim sizin bize gelmeniz gibi benim hazırlıklarımda çok acele oldu.ee defne kızım mızmızdı babasıyla zor vakit geçirince bende ancak bu kadar hazırlayabildim.inşallah bir dahaki gelişinizde telafi edicem bunu.

bizde size teşekkür ederiz güzel bir hafta sonu geçirdik.

amcam içinde çok sağol.çok öptük kızımla.

lezzet sefasi dedi ki...

hersey harika gorunuyor, yapanin ellerine saglik,paylasanin yuregine saglik.
Sevgiler,
Sefa

Sevil Şahin dedi ki...

menü şahane gercekten afiyet bal olsun canım
beyhan hanımada baş saglığı dileklerimizi iletirisn
beyhan hanımında ayrıca ellerine saglık
sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım harika gözüküyor arkdaşının ellerine sağlık...

nuralp dedi ki...

BEYHAN, AŞKOLSUN KÜÇÜCÜK BEBEKLE UĞRAŞMAN BİR TARAFA, DAHA NE OLACAKTI... ELLERİN DERT GÖRMESİN ARKADAŞIM...

nuralp dedi ki...

SEFA HN TEŞEKKÜR EDERİZ. ARKADAŞIM ADINADA KENDİ ADIMADA...

nuralp dedi ki...

SEVİL'CİM İLETİRİM TABİ... SEVGİLER...

nuralp dedi ki...

ASLI'CIM BEYHAN ADINA TEŞEKKÜR EDERİM...

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin