16 Şubat 2010 Salı

ÇİKOLATALI PASTA


ASLINDA RÜŞVET PASTASI DEMEM GEREKİRDİ:) SEVGİLİ AMCAMIN OĞLUNA VERDİĞİM SÖZÜM GEREĞİ, YAPIP GÖTÜRDÜĞÜM PASTA... AÇIKÇASI "PASTA PASTA" DİYE O KADAR BAŞIMIN ETİNİ YEDİ Kİ ÇENESİNDEN KURTULMAK İÇİN YAPTIM:)

BUGÜNLERDE O KADAR ÇOK PASTA YAPIP ORAYA BURAYA GÖTÜRDÜM Kİ SAYISINI UNUTTUM:)


BANA TERAPİ,... YİYENLERE KALORİ:)


BU TARİFİMİ 54. P.D.Ç.S. ETKİNLİĞİ İÇİN HAYATTAN AZICIK ARKADAŞIMIZA GÖNDERİYORUM...



MALZEMELER




KEK İÇİN

  • 4 YUMURTA
  • 4 FİNCAN TOZ ŞEKER
  • 1 FİNCAN SÜT
  • YARIM FİNCAN SIVI YAĞ
  • 6 FİNCAN UN
  • 1,5 PK KABARTMA TOZU
  • KAKAO


KREMA İÇİN

  • 2 SU BARD SÜT
  • YARIM SU BARD TOZŞEKER
  • 4 YEMEK KAŞIĞI UN
  • 1 PK VANİLYA
  • YARIM PK KREM ŞANTİ (SÜTLE ÇIRPILACAK)

ÜZERİNE

  • 1 PK ÇİKOLATA SOSU (PAKETİNDEKİ TARİFE GÖRE PİŞİRİLMİŞ

YAPILIŞI


ÖNCELİKLE KEK İÇİN YUMURTA VE ŞEKERİ ÇIRPIYORUZ. ARDINDAN SIVI MALZEMELERİ DAHA SONRA KURU MALZEMELERİ İLAVE EDİP KEK HAMURUMUZU FIRIN TEPSİSİNE DÖKÜYORUZ. 175 C FIRINDA PİŞİRİYORUZ.



KREMA İÇİN KREM ŞANTİ HARİÇ DİĞER MALZEMELERLE MUHALLEBİ YAPIP SOĞUTUYORUZ. KREM ŞANTİ İLAVE EDİP MİKSERLE ÇIRPIYORUZ.



KEKİMİZİ İKİYE KATLAYIP YUVARLAK KESİYORUZ. SÜTLE ISLATIP ARASINI VE ÜZERİNİ HAZIRLADIĞIMIZ KREMAYLA KAPLIYORUZ.



KREMAYLA KAPLADIĞIMIZ PASTAMIZIN ÜZERİNİ PİŞİRİP SOĞUTTUĞUMUZ ÇİKOLATA SOSUYLA KAPLIYORUZ.



ARTAN ÇİKOLATA SOSUNA KALAN KEKLERİMİZİ KOYUP YOĞURUYORUZ. KÜÇÜK TOPLAR YAPIP PASTAMIZI BU TOPLARLA SÜSLÜYORUZ. SOĞUMAYA BIRAKIYORUZ. İNCİ ŞEKERLERİ SERPİP DİLİMLEYİP SERVİS EDİYORUZ. AFİYET OLSUN...


12 yorum:

Hayattan Azıcık dedi ki...

Kuzenin iyi ki başının etini yemiş bu güzel tarif çıkmış ortaya ve benim etkinliğimde 15 numara ile yer buldu. Ellerine emeğine sağlık canım. Sevgiyle kal...

nuralp dedi ki...

Estergonyeşil, çok tatlısın:) Ben teşekkür ederim canım...

uğur böceklerim dedi ki...

böyle kaloriye can kurban:)))

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerinize sağlık.çok güzel görünüyor.sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık ablacımm çookk güzel bir pasta:))

nuralp dedi ki...

UĞUR BÖCEKLERİM :))

nuralp dedi ki...

FİLİZ, TEŞEKKÜR EDERİM. YORUMUNUZA VE ZİYARETİNİZE ÇOK SEVİNDİM. BENDENDE SEVGİLER...

nuralp dedi ki...

KALPKURABİYE, CANIM SAĞOL BEĞENMENE SEVİNDİM... ÖPÜYORUM...

Adsız dedi ki...

pasta super gorunuyor
ellerinize saglik
akrabalariniz cok sansli

www.yenitadlar.blogcu.com

nuralp dedi ki...

YENİ TADLAR, TEŞEKKÜR EDERİM. UMARIM ONLARDA ÖYLE DÜŞÜNÜYORLARDIR:) PASTA YERKEN HEPSİ MUTLU OLUYORLARDIR...
ZİYARETİNİZ BENİ ÇOK MUTLU ETTİ.YİNE BEKLERİM... SEVGİLER...

Unknown dedi ki...

Senin de ellerine saglik arkadasim.... Cikolatali pastan, ye beni ye beni diye bagiriyor.... Bir dilim aldim.... Sevgilerimle,

nuralp dedi ki...

münster, afiyet olsun:) grşmek üzere...

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin