3 Şubat 2010 Çarşamba

HALLEYLİ PASTA


BU PASTAYI YAPALI EPEY OLDU ASLINDA. YAYINLAMAK BUGÜNE KISMETMİŞ. MİSAFİRLERİM ANİDEN BASTIRINCA FOTOĞRAF ÇEKMEKDE ÇOK ACELEYE GELMİŞTİ. YİNEDE BU TARİFİMİ SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.



BU TARİFİMİ 53. P.D.Ç.S. ETKİNLİĞİ İÇİN EV SAHİBESİ ARKADAŞIMIZ GELİBOLU17'YE GÖNDERİYORUM...


MALZEMELER



  • 12 AD HALLEY BİSKÜİ

  • 1 ÇAY BARD KAVRULMUŞ İRİ DÖVÜLMÜŞ CEVİZ

  • YARIM ÇAY BARD DAMLA ÇİKOLATA

  • YARIM PORTAKAL KABUĞU RENDESİ

KREMASI İÇİN



  • 2 SU BARD SÜT

  • 3 YEMEK KAŞIĞI UN

  • YARIM SU BARD TOZ ŞEKER

  • 1 PK KREM ŞANTİ (ÜZERİNDEKİ TARİFE GÖRE ÇIRPILMIŞ)

DİĞER MALZEMELER



  • ALT TABANI İÇİN KEK

  • ÜZERİNE ÇİKOLATA SOSU (PAKETİNDEKİ TARİFE GÖRE HAZIRLANMIŞ)

  • VE MUZ DİLİMLERİ

YAPILIŞI


ÖNCELİKLE KREM ŞANTİ HARİÇ DİĞER MALZEMELERLE MUHALLEBİ PİŞİRİP SOĞUTUYORUZ. SOĞUYAN MUHALLEBİYE KREM ŞANTİ EKLEYİP ÇIRPIYORUZ.



ÇIRPTIĞIMIZ KREMAMIZIN İÇİNE, PARÇLANMIŞ HALLEYLERİ, CEVİZİ, DAMLA ÇİKOLATAYI,PORTAKAL KABUĞU RENDESİNİ İLAVE EDİYORUZ. KARIŞTIRIP KALIBIMIZA DÖKÜYORUZ. BASTIRIP ÜZERİNE KEKİMİZİ YERLEŞTİRİYORUZ. DOLAPDA EN AZ 2 SAAT DİNLENDİRİYORUZ.



KALIBIMIZI TERS ÇEVİRİP ÇİKOLATA SOSU VE MUZLA SÜSLÜYORUZ. DİLİMLEYİP SERVİS EDİYORUZ. AFİYET OLSUN...



14 yorum:

sevgi dedi ki...

Halleyli pastayı bu aralar çok duyuyorum. E tarifte var artık yapmak farz oldu. Ellerine sağlık arkadaşım..

Pembe Dusbahcesi dedi ki...

Merhaba canim, mail adresin icin not birakmissin, yaptigim listede adresini degistirdim. Mail gondermismiydim bunu bildirmek icin hatirlamiyorum, onun icin buraya da yazayim dedim:)

Yapmis oldugun pasta nefis gorunuyor canim, ellerine saglik!!

Sevil Şahin dedi ki...

nurcum ellerine saglık nefis olmuş afiyet bal olsun sevgiler

aleyna dedi ki...

ELİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.EMEĞİNE SAĞLIK.NEFİS BİR ŞEY.AFİYET OLSUN DEMEKTEN BAŞKA BİRŞEY GELMEZ ELDEN.SEVGİLER

gelibolu17 dedi ki...

canım benim pasta harika olmuş ellerine sağlık.sevgiler....
geç kaldığım için kusura bakma özür diliyorum.misafirim vardı bakamadım.
şimdi yayınladım.gene bekliyorum canım selamlar

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. nefis görünüyor. Beni ye diyor.
Sevgiyle kal.

nuralp dedi ki...

SEVGİ'CİM YAP BENCEDE:) TADINA BAKAN HERKES ÇOK BEĞENİYOR EMİNİM SENDE NEFİS YAPARSIN...

nuralp dedi ki...

SELMA'CIM MAIL ALDIM CANIM... TEŞEKKÜRLER... SANADA KOLAY GELSİN:)

nuralp dedi ki...

SEVİL'CİM TEŞEKKÜR EDERİM VALLA BANA YEMEK NASİP OLMADI:) KALMADI ÇÜNKÜ AMA YİYENLERE ÇOKTAN AFİYET OLMUŞTUR HERALDE:) ÖPT CANIM...

nuralp dedi ki...

ALEYNE'CIM TEŞEKKÜR EDERİM CANIM...

nuralp dedi ki...

GELİBOLU 17, RİCA EDERİM NE DEMEK... BEĞENMENE SEVİNDİM:) SEVGİLER...

nuralp dedi ki...

BÜBÜLÜN YERİ, SAĞOL CANIM...

Işıl dedi ki...

değişik bi fikirmiş halley

nuralp dedi ki...

IŞIL, DENEMEDİYSEN VE PASTA SEVEN BİRİYSEN ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM...:)

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin