26 Şubat 2010 Cuma

MİMLENMİŞİM... :)

PAPATYA68 ARKADAŞIMIZ BENİ MİMLEMİŞ...

ÇOCUKLUK YILLARINA AİT SORULARI CEVAPLAMAYA BAŞLIYORUM... (BU ARADA HİÇBİŞEY HATIRLAMIYORUM:) NASIL OLCAK BAKALIM:))
SORU1: SİZİ MİMLEYEN KİŞİNİN LİNKİNİ VERİN PAPATYA68
SORU2: Çocukluğunuzda anne ve babanızla (ya da aile büyükleri) yaptığınız ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay veya bir aktivite… ve hangi yönünüze katkısı oldu?
İLKOKULA GİDERKEN ANNEM AYAĞINDAKİ SİĞİLİ ALDIRMIŞTI. İLK OZAMAN KEK YAPMAMA İZİN VERMİŞTİ. İLK KEKİMİ OZAMAN YAPMIŞTIM. HALA YAPIYORUM:)
SORU:3 Çocukken oynamayı en sevdiğiniz oyun ve oyun aparatı neydi?
BEBEKLERİME KIYAFET UYDURURDUM. HALA HERŞEYE KENDİMDEN BİRŞEYLER KATMAYI ÇOK SEVERİM...
SORU4: Çocukluğunuz veya ilk gençliğinizle ilgili keşke daha farklı olsaydı dediğiniz bir durum?
ÜNİVERSTE...
SORU5: Sokakta oynar mıydınız? Neler oynardınız?
SOKAKTA OYNARDIK. AMA BENİM YAŞITIM ARKADAŞIM KOMŞUMUZ OLMADIĞI İÇİN ÇOK HATIRLAMIYORUM NE OYNADIĞIMIZI...
SORU6: Çocukluk veya ilk gençlikle ilgili iyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay?
HİÇ BİLMİYORUM :)
SORU7: Varsa çocukluk dönemine ait bugünü etkileyen bir olay veya anı...
BEN KÜÇÜKKEN ANNEM VE BABANEM LAHANA SARMASI YAPARKEN BENDE SARMAK İSTEDİĞİMDE ANNEM (KÜÇÜK OLDUĞUM İÇİN) HAYIR DEMİŞTİ. BABANEM BIRAK YAPMAK İSTİYOSA YAPSIN. ELİ ALIŞIR İLERDE YAPARKEN SEVEREK YAPAR DEMİŞTİ... HAKİKATEN ÖYLE OLDU:)
BENDE BEYHAN ARKADAŞIMI MİMLİYORUM:) HADİ BAKALIM BEYHAN'CIM KOLAY GELEE...

2 yorum:

papatya68 dedi ki...

aaaa:) ne güzeeel hemen cevaplamışsın canım teşekkürler seni biraz daha tanımış olmaktan mutlu oldum babaannen haklı çıkmış annemde bana bir yere giderken ben gelene kadar şunu yap der giderdi bozulursa at yeniden yap derdi bende uğraşır yapardım iyiki annem öyle davranmış şimdi herşey elimden gelir ve severek yaparım kendime güvenimi kazanmış oldum sende öyle olmuş ne güzel

nuralp dedi ki...

EVET CANIM. BENİMDE ANNEMİN ÜZERİMDE HAKKI ÇOK BÜYÜKTÜR. ÇOK BECERİKLİ BİR ANNEYE SAHİBİM. BENDE ONA LAYIK OLMAYA ÇALIŞIYORUM. SAYENDE BABANEMİDE RAHMETLE ANMIŞ OLDUM:( TEŞEKKÜRLER...
SEVGİLER...

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin