5 Şubat 2010 Cuma

OĞLUŞUMUN CİCİLERİ

ASLINDA EKLEMEM GEREKEN ÇOK TARİF BİRİKTİ... AMA BEN TARİFLERE KISACIK BİR ARA VERİP, (KIŞ BİTMEDEN:)) PAYLAŞMAK İSTEDİĞİM ÖRGÜLERİMLE DEVAM ETMEK İSTEDİM...




OĞLUŞUM İÇİN KIŞA GİRERKEN ÖRDÜĞÜM ATKI-BERE TAKIMI VE SÜVETER... KİMSEDE GÖRMÜŞ OLMA İHTİMALİNİZ YOK:) ÇÜNKÜ RENKLERİ VE ÖRNEKLERİ BEN UYDURDUM:) ÖRMEK İSTEYENLER KOPYA ÇEKSİN:)






ATKI-BERE TAKIMINI OĞLUŞUMUN MONTUNA UYGUN TONLARDA, UYDURMASYON SIRALADIĞIM ÖRNEKLERLE ÖRDÜM... BUNU ÖRMEK, GERÇEKTEN ÇOK ZEVKLİ OLDU BENİM İÇİN...




BU SÜVETERİDE EVDE AZ KALAN İPLERİMİ DEĞERLENDİRMEK İÇİN UYDURDUM:) BİLDİĞİNİZ KESME ŞEKER ÖRNEĞİ, AMA HER KUTUCUK AYRI RENKDE BİRLEŞİK ÖRÜLDÜ. (GÖREN HERKES TEK TEK ÖRÜP DİKTİĞİMİ SANIYOR:)) ÜZERİNE TEĞEL İŞİ İLE SÜSLEME YAPTIM...




BUDA BENİM MİNİK OĞLUŞUM, ALPER'İM... FOTOĞRAF ÇEKTİRMEYİ HİÇ SEVMİYOR. HER FOTOĞRAF ÇEKME GİRİŞİMİMDE POZ VERMEK YERİNE KOŞUP FOTOĞRAF MAKİNESİNİ ALIP KENDİ ÇEKMEYE ÇALIŞIYOR:) DOLAYISIYLA BÜTÜN FOTOĞRAFLAR, YA FOTOĞRAF MAKİNESİNİ ALMAK İÇİN AĞLARKEN YADA HAREKET EDERKEN MAF OLUYOR:) BU POZU NASIL YAKALADIĞIMI İNANIN HATIRLAMIYORUM:)




12 yorum:

DenDen dedi ki...

Hazır gibi olmuş diyeceğim ama el örgüsü her zaman daha güzeldir diye düşünüyorum, ellerinize sağlık

birsence dedi ki...

Allah bağışlasın canım oğlunu...
örneklerde harika...alalım belki ilerde lazım olur:)

nuralp dedi ki...

Dendenak teşekkür ederim. Bende çok seviyorum el örgüsünü...

nuralp dedi ki...

BİRSEN'CİM TEŞEKKÜR EDERİM... EMİNİM İLERDE İŞİNE YARAYACAKTIR...:)

Unknown dedi ki...

İkisi de çok şık olmuş. Şapka ve atkıyı hazır zannettim. Çok hoşuma gitti. Bende örmek istiyorum. Oğlun da çok şeker süveter çok yakışmış.

nuralp dedi ki...

MAHPERİ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM... EMİNİM SENİN OĞLUŞUNADA ÇOK YAKIŞIR...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım emeğine sağlık hazır zannettim okuyunca senin ördüğünü anladım ...

Güle güle kullansın paşa:)

nuralp dedi ki...

ASLI'CIM ÇOK SAĞOL CANIM BENİM...

aleyna dedi ki...

ARKADAŞIM ELLERİNE SAĞLIK.BENDE MERAKLIYIM ÖRGÜYE.ÇOK ÇOK YAPMIŞSIN.GÜLE GÜLE ESKİTSİN KÜÇÜK BEY

nuralp dedi ki...

ALEYNA, ÖRGÜYE MERAKLI OLMAN NE GÜZEL, ORTAK ÖZELLİKLERİMİZ VAR DEMEKKİ... TEŞEKKÜR EDERİM.

Adsız dedi ki...

selamlar
çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık. özellikle süveter çok hoş renk uyumu harika :))

nuralp dedi ki...

Elvan, teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim...

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin