20 Mart 2010 Cumartesi

BLOĞUM 1 YAŞINDA :))



Bundan tam bir yıl önce açmışım bloğumu... Açmışım diyorum çünkü yakın zamana kadar farkında bile değildim yıldönümünün yaklaştığının... Zaman ne çabuk geçiyor dimi... Koskoca güzel bir yılı geride bırakmışım bile...



Bişeyler yazmak istiyorum ama nerden nasıl başlayacığımı bilemiyorum. Uzun bir çalışma hayatından sonra oğluşum bebekken işten ayrılıp ev hayatına döndüm. Eee tabi haliyle insan sıkılıyor. Yaptığı bütün işler elle tutulmaz, gereksiz, zaman doldurucu işler gibi geliyor. (ki hiç öyle değil:) ) Neyse uzatmayayım birşeyler yapmam gerek, sevdiğim uğraşlar bulmam gerek derken blog dünyasında buldum kendimi...

Aslında bloğumu kurmadan çok önce bu fikir kafamdaydı. Ama cesaret edip başlangıç yapamıyordum. Ozaman (halende) sıkı takipçisi olduğum Birsence'den fikir almak istedim. Ona danıştım... Beni hiç tanımadığı halde, manevi ve teknik olarak bana çok güzel destek verdi canım Birsen'cim... TEŞEKKÜR EDERİM BİRSEN...


Zamanla çevremdeki insanlarda benimsediler beni ve bloğumu... :) Böyle diyorum çünkü ilk başlarda çok destek olanların dışında, bazılarından "aman ne uğraşıyorsun bunlarla, üşenmiyorsunda" gibi tepkilerde alıyordum... Ama umursamıyordum çünkü blog dünyası benim evdeki küçük dünyama büyük bir pencere açmıştı. Bir çok dostluklar, arkadaşlıklar içinde bulmuştum kendimi... Şimdi çok mutluyum... Takdir gören, tebrik alan, hatta bu bloğu bir kitap haline getirmem konusunda ısrar edilen, mutlu bir insanım artık:)


Beni takip eden, destek veren, görünür görünmez bütün herkese çok çok teşekkür ederim... Beni sizler varettiniz (deeermişim)


Ve sevgili blog arkadaşlarım, yaptıklarımı takip edip, güzel yorumlarınızla beni yanlız bırakmadınız, sizlere çok çok çok teşekkür ediyorum... Her ihtiyaç duyduğumda sorularıma cevaplarını esirgemeyen, güzel yürekli insanlara, Aslı ve Birsen'e ayrıca teşekkür ediyorum...


HEPİNİZİ VE BLOĞUMU ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUM...

Şimdi sizden kısa bir süre ayrılıp bir süprizle geri döneceğim... Çok değil bir kaç saat sonra burdayım... :)



NOT: Yukarıdaki pasta bloğum için özel yapıldı... Fırından yeni çıktı sıcak sıcak yayınlandı...:) Herkese pasta yaparımda bloğuma yapmam mı? Benim küçük dünyamı aydınlatan bloğum daha güzel pastalara layık... (Tarifi daha sonra gelecek...)

13 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım nice mutlu uzun yıllara inşllah (hepbirlikte)

Zaman ne çabup akıp gidiyor değilmi...
Bende son anda fak etmiştim 1. yılımı:))

İyikide açmışın canım blogunu seni tanıdığımdan dolayı çok mutluyum...

Defne Kızın Anası dedi ki...

canım arkadaşım çok güzel anlatmışsın hislerini.

nice mutlu başarılı bol tarifli yıllara seni ve bloğunu kutluyorum.

pasta süpeeerrrrrrrrrrrrrr

DenDen dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun blogunun

istebudurhayat dedi ki...

Nurcan'cım nice yıllara diyorum Duygularını çok güzel anlatmışsın.Başarılarının devamını dilerim.Öpüyorum.

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

kutlu olsun blogunuzun yaşı..

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Yaşam süprizlerle dolu..
Blog der gecerız de içinde barındırdığı ne çok hazine vardır özellikler sevgi dolu yürekler..

Blogunun 1 yaşı kutlu olsun..
Ve umarım hep buralarda olursun.

Yaşamın güzellikleri hep seninle olsun güzel yüreklim benım..

Sevgilerle..

nuralp dedi ki...

Aslı'cım canım bende seni tanıdığıma çok memnunum. Sanal ortamda da olsak seni çok sevdim... inş uzun yıllar böyle birlikte oluruz.... öpt

nuralp dedi ki...

BEYHAN'CIM SAĞOL ARKADAŞIM, DOSTUM... EN SIKI TAKİPÇİM, EN YAKIN ARKADAŞIM...
ÖPÜYORUM SENİ VE DEFNOŞU...

nuralp dedi ki...

DENDENAK TEŞEKKÜRLER...

nuralp dedi ki...

İNCİ, ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞIM...

nuralp dedi ki...

FİLİZ, TEŞEKKÜRLER...

nuralp dedi ki...

SEVİL, İNANILMAZ GÜZEL BİR YORUM YAZMIŞSIN. ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM... O SENİN GÜZEL YÜREĞİNDEN... SEVGİLER...

Leyla Poyraz dedi ki...

Nice mutlu yıllara..rabbim uzun yıllar birlikte olmayı nasip etsin inşallah...
canım benim..hediyelerini aldım..çooookkkk teşekkür ederim..banada beklerim...
Sevgilerimi gönderiyorum..

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin