12 Mart 2010 Cuma

HEDİYELERİM GELDİ... :)


HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİNDE BANA HEDİYE ALACAK ARKADAŞIM KEYF-İ MUTFAK ELİF'MİŞ:)
PAZARA ÇIKMIŞTIM. EVE GELDİĞİMDE KAYINVALİDEM (ALT KATTA) HEDİYEN GELDİ BEN SENİN YERİNE İMZALADIM DEYİNCE NASIL SEVİNDİM ANLATAMAM:) HEDİYELEŞMEK ÇOK GÜZEL BİR ŞEY :) İÇİNDE NE OLDUĞUNU VE KİMDEN GELDİĞİNİ MERAK EDEREK AÇMAK DAHA DA GÜZELMİŞ:)
SEVGİLİ ELİF ÇOK İNCE DÜŞÜNMÜŞ, BİRDE OĞLUŞUMA HEDİYE ALMIŞ:) TLFDAKİ SESİDE KENDİSİ GİBİ ÇOK TATLIYDI...:) BURDAN TEKRAR ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM KENDİSİNE... :)
HEDİYELERİME GELİNCE:
  • BORCAM TEPSİ (Borcam tepsi manyağı olan benim için bu hediye tam isabet olmuş. Bu modelden yoktu Elif'çim teşekkürler)
  • BANYO LİFİ (herzaman ihtiyaç duyulur:) )
  • SAÇ BANDI (Çok cici)
  • OĞLUŞUM İÇİN YAPBOZ VE OYUN HAMURU (Eminim çok sevinecek)
  • GÜZEL MEKTUBUNU VE KARTINIDA HEP SAKLIYACAĞIM... :)

MEKTUBUNUN SONUNDA ANTALYAYA YOLUN DÜŞERSE BEKLERİM DEMİŞ ELİF. ELİF'ÇİM SENİNDE YOLUN BURSA TARAFLARINA DÜŞERSE BENDE SENİ BEKLERİM... NASILSA ADRESİM SENDE VAR:) ARTIK ANTALYA'DADA BİR ARKADAŞIM OLDU SAYENDE... :)

BU ETKİNLİĞİ DÜZENLEYEN GÜZEL YÜREKLİ ARKADAŞLARIM ASLI VE SELMAYA TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM...

BENİM HEDİYELERİMDE SAHİBİNE ULAŞMIŞTIR SANIRIM. UMARIM BENİM MUTLU OLDUĞUM GİBİ ODA MUTLU OLUR...:)

12 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

canımm senin adına çok sevindim güle güle kullan mutlu günlerde inşallah:)) öpüyorumm kocamann:))

Unknown dedi ki...

nuralp kardeşim hediyelerini sağlıkla kullan canım çok güzellermiş ne güzel bir duygu hiç tanımadığın birinden hediye almak değilmi canım ?
sevgiyle kal

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Hediyelerini iyi günlerde kullanman dileğiyle..

Sevgiler..

Defne Kızın Anası dedi ki...

hediyelerin çok güzelmiş arkadaşım iyi günlerde kullan inşallah

nuralp dedi ki...

DENİZ'CİM TEŞEKKÜR EDERİM CANIM:)

nuralp dedi ki...

PAPATYA68, EVET ÇOK GÜZEL OLDU BU ETKİNLİK:)

nuralp dedi ki...

SEVİL, TEŞEKKÜRLER..

nuralp dedi ki...

BEYHAN'CIM TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞIM...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım hediyelerin gerçekten çok güzel...

Hepsini güle güleiyi günlerde kullan canım....

Elifede zamanında gönderdiği için çok teşekkür ediyorum sevgiyle kal bitanem...

nuralp dedi ki...

ASLI'CIM TEŞEKKÜR EDERİM...

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

nuralpcim hediyelerini beğenmene çok sevindim..söylediğin güzel sözler de bir o kadar mutlu etti beni:)inşallah bir gün bir yerlerde buluşmak üzere..sevgiler..

nuralp dedi ki...

ELİF'ÇİM BENDE GÖRÜŞMEYİ UMUYORUM. AYNI YAŞLARDA ÇOCUKLARIMIZIN OLMASIDA GÜZEL BİR TESADÜF OLDU. PAYLAŞACAK ORTAK YÖNLERİMİZ OLDUĞU BELLİ. SEVGİLER...:)

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin