9 Mart 2010 Salı

HEDİYELERİM YOLA ÇIKMAK İÇİN HAZIR :)



(Masamdaki tariflere geçmeden önce sizlerle paylaşmak istedim.)

SEVGİLİ ASLI VE SELMA'NIN DÜZENLEDİĞİ HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİNE BENDE KATILDIM. BENİM HEDİYE ALACAĞIM KİŞİNİN BİLGİLERİ ELİME ULAŞINCA İLK İŞİM BLOĞUNU İNCELEYİP ONUN HAKKINDA BİLGİ EDİNMEK OLDU. ELİMDEN GELDİĞİNCE İŞİNE YARAYACAK, BEĞENECEĞİ HEDİYELER SEÇMEYE ÇALIŞTIM.
BİR KAÇ GÜNE KADAR HEDİYELERİMİ SAHİBİNE ULAŞTIRACAĞIM. ELBETTEKİ BU KİŞİYİ AÇIKLAMIYORUM. SÜPRİZ BOZULMASIN... LAF ARAMIZDA BENDE BANA HEDİYE ALACAK KİŞİYİ ÇOK MERAK EDİYORUM ...:)



KATILDIĞIM EN CİCİ EN KEYİFLİ ETKİNLİKLERDEN BİRİ OLDU BENİM İÇİN. BEN ZATEN ETKİNLİKLERE KATILMAYI ÇOK SEVİYORUM. HELEDE KONU HEDİYELEŞME OLUNCA BAYILA BAYILA KATILDIM. BLOG DÜNYASINI KAYNAŞTIRACAK BU ETKİNLİĞİ DÜŞÜNÜP UĞRAŞIP DÜZENLEYEN ARKADAŞLARIMA TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM.

HEDİYELERİM NELER Mİ?


  • MUTFAK ÖNLÜĞÜ (her kadının ihtiyacı diye düşündüm:) )
  • LEKE TUTMAZ MASA ÖRTÜSÜ (uzun zaman kullanır hatıra olur diye düşündüm)
  • KİTAP (gerçek yaşam öykülerini anlatan güzel bir kitap)
  • VE KENDİ ELLERİMLE YAPTIĞIM PEÇETELİKLER (basit bir şey belki ama beni hatırlatacak emeğim olan bir parça olsun istedim)

UMARIM BEĞENEREK KULLANIR... KULLANIRKEN BENİ HATIRLAR...

6 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım Kesene bereket...

Yüreğine sağlık:)))

Alacak kişi çok şanslı:D

nuralp dedi ki...

ASLI'CIM ÇOK SAĞOL CANIM... BEĞENDİĞİNE SEVİNDİM. İNŞ ALAN KİŞİDE BEĞENİR... :D

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

canım çok ciciler..umarım sende san gelen hediyeleri beğenirsin:)

kalpkurabiye dedi ki...

canımm kime ise bu ciciler çok şanslı.. güle güle kullansın ne güze şeyler..

Defne Kızın Anası dedi ki...

çok güzeller gerçekten becerikli arkadaşım peçeteliklere bayıldım

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Çok zarif hediyeler..
Giden arkadaşımızın eminim çok işine yaracaklar..
Ellerine sağlık peçeteliklerine bayıldım ..

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin