19 Mart 2010 Cuma

TEŞEKKÜR & ŞÜKÜR


HAYIRLI CUMALAR....


Sevgili Papatya Prenses arkadaşımız sitesinde (hislerime tercuman olan) harika bir yazı yayınlamış... Bende kendisinden izin alarak, yazının bir kısmını sizinle paylaşmak istedim. Tamamını okumak için (devamını oku kısmına tıklayarak) Papatya Prensesin sitesini mutlaka ziyaret edin...




Birbirimize yardım ettikten sonra veya hediyeleştikten sonra; bize yardım edene/hediye alana teşekkür etmek ne kadar güzel bir davranış değil mi? Hem karşımızdaki insanın bize olan davranışından ötürü minnetimizi (ki karşı taraf bunu minnet duymanız için yapmamış olduğu halde) ifade etmiş oluyoruz. Hemde mutluluğumuzu teşekkür ederek paylaşmış oluyoruz.

DEVAMINI OKU...

6 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canım yazımı beğenmene çok sevindim.

Sevgilerimle..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım inan bu konuda çok hassasım ve seninde o güzel yüreğine sağlık bitanem...
Sevgiler..

nuralp dedi ki...

PAPATYA PRENSES, PAYLAŞMAMA İZİN VERDİĞİN İÇİN BEN TEŞEKKÜR EDERİM...

nuralp dedi ki...

ASLI'CIM CANIM ÇOK İYİ BİLİYORUM SENDE BENİM GİBİLERDENSİN:) ÖPÜYORUM CANIM...

tub@ dedi ki...

hediyeleşme etkinliğiyle ilgili basma yarama nurapllpp:))


... neyse söylenecek çok şey var ama..boşver..

nuralp dedi ki...

TUB@ SENDE Mİ YARALISIN? :)) BOŞVER BENCEDE...

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin