26 Mart 2010 Cuma

SÜTLÜ KEMALPAŞA TATLISI



Kemal paşa tatlısı paketlerin üzerinde yazan tarifi sayesinde herkesin kolaylıkla yapabileceği bir tatlı... Ben sizinle daha hafif bir şeklini paylaşmak istiyorum. Ben sunum aşamasında yanına karamelli dondurma, çikolata sosu ve ceviz kullandım. Tercih size kalmış ama, bence neli olursa olsun dondurma kemalpaşa tatlısına çok yakışarak eşlik ediyor...
Kemalpaşa tatlısını sütle pişirmeyi arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine denedim ve beğendim. Siz henüz denemediyseniz birde bu şekilde denemenizi önererek tarifime geçiyorum.
MALZEMELER
  • 1 pk kemalpaşa tatlısı (50 ad)
  • 1 kg süt
  • 1 kg tozşeker
  • 1 pk vanilya

YAPILIŞI

Süt ve toz şeker tencereye alınır. Kaynamaya başladığı aşamada kemalpaşalar ilave edilir. Ara ara karıştırarak 25-30 dk pişirilir. (Burada dikkat edilmesi gereken husus sütün taşmaması için sürekli takip altında tutmak gerekiyor) Ocaktan indirmeden vanilya ilave edilir.

Pişen kemalpaşalar sütüyle birlikte bir tepsiye dökülür. Soğumaya bırakılır. Soğuyunca isteğe göre servis edilir...

5 yorum:

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerinize sağlık....

ANNEMİNELİ dedi ki...

Ellerine sağlık,Çok güzel görünüyor.Bende sık sık yaparım,hem pratik hemde lezzetli bir tatlıdır.SEvgilerrrrrrr....

Unknown dedi ki...

Çok değişik bir yöntem ellerinize sağlık, eminim dah ahafif ve lezzetli olur.

kalpkurabiye dedi ki...

hiç böyle pişirmemiştim bu tatlıyı değişik geldi emeğine sağlık bitanem..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

bende sütle pişirirdim çok daha lezzetli geliyor ama şimdi yassakk:((
şifa olsun sevgiler

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin