26 Mart 2010 Cuma

TAVUK CİĞERİNDEN ARNAVUT CİĞERİ

Hala hastayım, hemde kullandığım onca ilaca rağmen günden güne azalacağına çoğalan bir hastalıkla başetmeye çalışıyorum... Nasıl bir grip mikrobuna maruz kaldıysak artık:) Geçmiş olsun dileklerinize çok çok teşekkür ederim. İnş çabuk geçer...
Herneyse gelelim konumuza, tavuk ciğerini hiç bu şekilde yemeyi denedinizmi? Bence ilk fırsatta deneyin. Tarif hemen aşağıda...
MALZEMELER
  • Yarım kg tavuk ciğeri
  • 1 çay bard un
  • Tuz
  • Kızartmak için bolca sıvı yağ
YAPILIŞI

Tavuk ciğerlerini küp küp doğrayıp süzgeç yardımıyla elinizi sürmeden yıkayın. Suyunun süzülmesini bekleyin.
Un ve tuzu karıştırın. Süzülen ciğerlerinizi (fazla mıncırmadan) bu karışıma bulayın. Bol kızgın yağa, tek tek atıp (tavanızın alacağı kadar ciğeri) birlikte kızartın. (tek tek atmamızın sebebi hepsini birden atarsanız arnavut ciğeri formunu yakalayamassınız. Ciğerleriniz bulamaç gibi olabilir)
Arzuya göre patates kızartması ve pilavla servis edin. Afiyet olsun...

7 yorum:

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerinize sağlık hayırlı cumalar..

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım sakatat sevmiyorum ama güzel görünüyor:))

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Sakatad larla aram iyi olmasa da tavuk çiğeri az da olsa tüketebiliyorum..

Ellerine sağlık afiyetler olsun bereketi ile..

Sevgiler..

cicikan dedi ki...

bende ciğeri pek sevmem ama arnavut ciğeri çok güzel oluyor buda çok hoş gözüküyor eline sağlık

Adsız dedi ki...

eline saglık canım

Adsız dedi ki...

filiz elinize salık:))

Adsız dedi ki...

Siz denedinizmi ben denemek istiyorum ama kötü olur diye korkuyorum

Yorum Gönder

Beni yanlız bırakmayıp yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim...

Blog Widget by LinkWithin